Dectel Serviceaftale


Det gode ved Dectel er, at de sætter sig i mit sted. De giver personlig service, og de ved, hvad de laver. De er hurtige, professionelle - og det betyder noget for dem.               
Torsten Johansen, teknisk konsulent, Alm. Brand 
 

Langt mere end et opkald!

• Vi lægger vægt på den personlige service.

• Vi lægger vægt på, at jeres hverdag fungerer.

• Og vi lægger i høj grad vægt på, at I ikke får en række ekstraudgifter - eller kommer til at stå i en situation med udstyr, der ikke fungerer optimalt for jer.

Derfor tilbyder vi jer en ganske gratis og unik serviceaftale.

Med en serviceaftale hos Dectel kan I dedikere jeres tid til det, der er vigtigst for jeres virksomhed - mens vi i mellemtiden implementerer og optimerer jeres valgte headsetløsning eller møderumsudstyr. Dectel Serviceaftalen rummer en lang række muligheder - og vi skræddersyr selvfølgelig serviceaftalen, således at den dækker netop jeres specifikke behov.

 

Med Dectels Serviceaftale får du:

Gratis test af headset eller møderumsudstyr
- Det er vores ambition, at kvalitet og funktion netop passer til jeres behov. Vi giver jer derfor mulighed for at teste de headsets eller det møderumsudstyr, I har valgt - inden I beslutter jer endeligt. 

Levering
- Vi har vores eget lager, således at vi kan sikre vores kunder en hurtig dag-til-dag levering.

Opsætning af headsetløsning og møderumsudstyr
- Vores serviceteknikker installerer og tilpasser jeres valgte headset eller møderumsudstyr, så det bliver så let og enkelt som muligt for dig.   

Hurtig on-site fejlretning
- Skulle der opstå fejl på jeres headsets eller møderumsudstyr, tilbyder vi at komme ud enten samme dag eller senest den efterfølgende hverdag og få udstyret til at virke igen. Skal udstyret til reparation, får I erstatningsudstyr i reparationsperioden.

Telefon- og remote support
- Med vores support får I en hurtig og effektiv løsning, hvis der skulle opstå problemer i forbindelse med funktionssvigt, justeringer eller opsætning af udstyr efter flytning. Kan vi umiddelbart ikke løse problemet over telefonen eller via remote, kører vi selvfølgelig ud til jer personligt og får fejlen rettet. 

Halvårstjek 
- Vi tilbyder et halvårstjek af jeres headset og møderumsudstyr, så I er sikre på, at den løsning I anvender stadig er den optimale løsning for jer. Ved halvårstjekket justerer, tilpasser og reparerer Dectel hvert enkelt headset.

Individuelle løsninger
- Dectel kan i de fleste tilfælde være behjælpelig med en sammensætning af individuelle løsninger, hvis standardudstyr ikke helt opfylder jeres ønskede behov. Det gælder f.eks. medhør og optageløsninger, specielle kabler, forstærkning af lyd samt specielle smartphone- og IT-løsninger

KONTAKT OS OG HØR NÆRMERE!

 

 

 

 

Luk

Cookies på Dectel A/S

Dette website anvender 1. og 3. parts cookies til teknisk funktionalitet samt trafikmåling og brugermåling for at optimere vores website og levere den bedst mulige service og brugeroplevelse. Hvis du navigerer videre på sitet uden at ændre dine indstillinger, antager vi, at du accepterer at modtage alle cookies fra vores hjemmeside. for mere info klik her